lördag 18 februari 2012

Grillplatsen norr om stationen

Nu är det helg och dags för nya experiment.

Jag lyckades borra igenom min björkgren i går och idag skulle få eld på den. Icke sa Nicklas.
Ibland kan en liten teknikalitet göra att det inte fungerar. Nu vet jag varför man gör ett hål från sidan och inte borrar rakt igenom. Den glöd som bildas och som skall skapa tillräckligt hög värme ramlar ut i botten och då tänder det sig inte alls. Jag får bygga om min pinne lite inför i morgon.

Grillplatsen får VG för utsikten men IG för att folk inte håller ordning. Det låg bl.a. flera gamla räkningar i snön.

Femtio meter till höger, strax utanför bilden, finns en ensam bänk och tio meter till vänster om grillplatsen finns en sittbänk.

I morgon blir det en ny plats :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar